maandag 30 januari 2012

Horrorwinter on his way.


Ik heb me het hele jaar mentaal voorbereid op de winter, maar gelukkig was er dit jaar weinig van te merken. Tot vandaag.. De enige weerman die ik vertrouw is Opa Beelen op 3FM, en hij heeft me er vanochtend aan doen geloven dat de winter nu echt kwam. En jahoor, toen we de gymzaal uitkwamen was het wit en stonden er al meteen mensen sneeuwballen te gooien. Ik snap niet dat mensen sneeuw zo leuk vinden. Het enige leuke vind ik dat je er op kan skiën (als er genoeg ligt.. en als je ski's hebt.. en er een berg is..) maar voor de rest vind ik het echt verschrikkelijk.
Je kunt me niet wijs maken dat je met plezier fietst op een gladde, besneeuwde weg, dat je vervolgens uitglijdt, de hele groep fietsers die achter je fietste over je heen krijgt, je een blauwe plek hebt van je nek tot je kont en een reputatie waarmee je jezelf het beste meteen kunt opsluiten.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten