zaterdag 12 mei 2012

Wishlist #1

Vastleggen in volledig scherm 12-5-2012 214431.bmp

 

Vans Authentic off-white – Het lijken de meest simpele Vans ooit, maar niets is minder waar. Ik kan deze schoenen ner-gens vinden. Zelfs in de Vans Store hebben ze ze niet! Ook op internet zie je maar heel af en toe een webshop waar ze precies de goeie verkopen, maar dan weer niet in mijn maat.. Toch blijf ik doorzoeken, want ik vind ze echt heel leuk. Heel simpel, maar ook goed en leuk te combineren!
H&M Short – Het liefste heb ik nog een donkergroene, korte spijkerbroek, maar deze kleur van de H&M vind ik ook wel leuk! Als ik binnenkort in de buurt ben moet ik hem maar even passen.
H&M Jurkje – Ik heb geen idee of dit jurkje me zal staan, maar ook deze kan ik binnenkort wel een keer passen in de winkel. Als dit jurkje niks is dan zoek ik verder naar een andere leuke, want ik wil nog minstens één nieuw zomerjurkje!
H&M Rok – Hetzelfde geldt voor dit rokje. Als deze me goed staat kan ik hier wel wat leuke combinaties mee maken. Ik ben benieuwd :)
Een bikini – Ik heb nog wel 3 bikini’s van vorig jaar maar ze zijn het alledrie nét niet. Eentje staat me eigenlijk niet zo mooi, een andere vind ik té H&M-achtig en ben ik snel zat (ik heb niks tegen de H&M, zeker niet, maar een roze-geblokte bikini is wel heel typisch) en eentje is nét iets te klein. De bikini in de collage hierboven vind ik heel leuk, maar waarschijnlijk doet het oranje niet veel goeds voor mijn bleke huid. Ook naar een bikini moet ik dus nog goed zoeken.
Lichtblauwe jeans – Ik heb bijna 2 jaar lang in een 10,- spijkerbroek van de H&M gelopen en dat was echt mijn lievelingsbroek, haha. Helaas heb ik er pas een scheur in gedanst (ja, echt) dus ik heb weer een nieuwe nodig! Ik wil weer een lichtblauwe, want dat is lekker makkelijk te combineren.
Panty met stipjes – Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de jurkjes & rokjes, maar zo af en toe vind ik het best leuk. Ik denk dat ik met deze panty ook nog wel wat leuks kan doen!

2 opmerkingen :

  1. Ik heb die Vans! Die hebben ze bij sommige filialen van de amigo in Nederland. Maar je moet er wel snel bij zijn want ik had het een na laatste paar. Ze zijn inderdaad super moeilijk te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha leuk :) Gelukkig heb ik ze ondertussen nog ergens in Rotterdam kunnen vinden!

      Verwijderen